Ford Focus 125 кс, 6ст гідротрансформатор , 2017 г.
ПРОДАНО
414 000 грн / 10 000 $
Авто | Ford Focus 125 кс, 6ст гідротрансформатор |
Год выпуска | 2017 г. |
Цена | 414 000 грн / 10 000 $ |
Пробег | 130 тыс. км |
Двигатель | 1,0 л., Бензин |
Коробка передач | Автомат КПП |
Тип привода | Передній привод |
Цвет | Білий |
Город | Киев |
Офіційний автомобіль, перша реєстрація вересень 2018 р., хоча по ТП 17р., один власник з автосалону до сьогоднішнього дня, обслуговування проводилось у офіційного дилера Ford, відповідно є сервісна книга, акти вик робіт, тобто прозора історія авто.
Останнє велике ТО на 122 тис. включало заміну ГРМ і помпи, обвідного ременя і роликів, прокладки кришки клапанів, заміна мастила в АКПП, обслуговування ходової частини, тобто на сьогодні технічних зауважень немає, як кажуть сів і поїхав далі.
По кузову без ДТП, без підкрасів, машина як нова, всі кузовні зазори як струна, на порогах навіть немає слідів, що в авто хтось сідав, салон чистий і охайний, авто регулярно було на детейлінг обслуговуванню.
По комплектації є майже все, і підігріви сидінь, підігрів лобового скла, електро складання дзеркал, мультируль, клімат, і тд.
Також є 2 ключі, шильдики і коди з автосалону.
АКПП 6 ст гідротрансформатор не потребує коментарів, надійний агрегат, це не геморний Powershift.
Двигун року (IEPOTY) - Ecoboost 1.0 на 125 сил, має 11 міжнародних нагород, і в рейстайлінговому 3му Фокусі як у нас вже позбавлений дитячих болячок, зарекомендував себе як надійний і економічний двигун, здатен пробігти понад 400 тис км. і визнаний надійнішим навіть за 1,4 бензин на 122 сили від VAG.
Низькоінерційна турбіна з охолодженням, не потребує турботаймерів чи інших приблуд, а регулювання клапанів цьому мотору треба раз на 240 тис км. Двигун легко прошивається на 145 сил. і не має проблем після цього, хоч і зараз його динаміка схожа з моторами в двоє більшого обєму, тягне з низів і не втрачає тяги на високих обертах, знав би це сам Генрі Форд.
Дуже цікавий, економічний і сучасний автомобіль, і в цій ціновій категорії, по рокам і комплектації майже не має конкурентів.
Готовий до перевірки авто на любому сервісі, VIN вказав, сервіска на фото, акт по останньому ТО також.
За автомобіль не стидно.
PS. 30.01.25 р авто пройшло повну діагностиику на дилері VIDI, де і купувалась, передивились все, навіть зробили ендоскопію двигуна, заключення: в циліндрах хон присутній, задирів не виявлено, авто під завдатком...
Останнє велике ТО на 122 тис. включало заміну ГРМ і помпи, обвідного ременя і роликів, прокладки кришки клапанів, заміна мастила в АКПП, обслуговування ходової частини, тобто на сьогодні технічних зауважень немає, як кажуть сів і поїхав далі.
По кузову без ДТП, без підкрасів, машина як нова, всі кузовні зазори як струна, на порогах навіть немає слідів, що в авто хтось сідав, салон чистий і охайний, авто регулярно було на детейлінг обслуговуванню.
По комплектації є майже все, і підігріви сидінь, підігрів лобового скла, електро складання дзеркал, мультируль, клімат, і тд.
Також є 2 ключі, шильдики і коди з автосалону.
АКПП 6 ст гідротрансформатор не потребує коментарів, надійний агрегат, це не геморний Powershift.
Двигун року (IEPOTY) - Ecoboost 1.0 на 125 сил, має 11 міжнародних нагород, і в рейстайлінговому 3му Фокусі як у нас вже позбавлений дитячих болячок, зарекомендував себе як надійний і економічний двигун, здатен пробігти понад 400 тис км. і визнаний надійнішим навіть за 1,4 бензин на 122 сили від VAG.
Низькоінерційна турбіна з охолодженням, не потребує турботаймерів чи інших приблуд, а регулювання клапанів цьому мотору треба раз на 240 тис км. Двигун легко прошивається на 145 сил. і не має проблем після цього, хоч і зараз його динаміка схожа з моторами в двоє більшого обєму, тягне з низів і не втрачає тяги на високих обертах, знав би це сам Генрі Форд.
Дуже цікавий, економічний і сучасний автомобіль, і в цій ціновій категорії, по рокам і комплектації майже не має конкурентів.
Готовий до перевірки авто на любому сервісі, VIN вказав, сервіска на фото, акт по останньому ТО також.
За автомобіль не стидно.
PS. 30.01.25 р авто пройшло повну діагностиику на дилері VIDI, де і купувалась, передивились все, навіть зробили ендоскопію двигуна, заключення: в циліндрах хон присутній, задирів не виявлено, авто під завдатком...
259
посетителей
459
просмотров
ДРУГИЕ АВТО
Volkswagen Golf IV
2000, 200 тыс. км, Бензин, 1,6 л, Ручна / Механіка
1686
Volkswagen Golf VII перша реєстрація 11.2017р.
2015, 168 тыс. км, Дизель, 2 л, Автомат
834
Renault Megane BOSE хетчбек
2014, 220 тыс. км, Дизель, 1,5 л, Автомат
1088